top of page

Przepis na Salad of Greens


Oryginalny przepis pochodzi z Forme of Cury i jest trochę bogatszy w ilość ziół, ale idea sałatki jest taka, żeby zmieszać ze sobą surową zieleninę - warzywa, zioła, kwiaty, jakie mamy w swoim ogrodzie. Często z dodatkiem owoców, jak jabłko lub poziomki.

Ja do swojej wersji użyłem:

- 3 garście liści szpinaku - 2 cebulki dymki ze szczypiorem - 1 garść liści mniszka - 1 garść kwiatów mniszka - 1 zielone jabłko - oliwa - ocet jabłkowy - sól, pieprz do smaku


Liście szpinaku i mniszka przesiekałem, dodałem pokrojony drobno szczypior. Cebulki w cienkich półkrążkach, lekko zgniecione. Jabłko drobno pokrojone razem ze skórką. Całość doprawiłem solą i pieprzem, a z oliwy i octu zrobiłem dresing. Na sam koniec z racji delikatności dodałem wyjęte z koszyczków same płatki mniszka.



15 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page